


Què és el Kit Digital?
El Kit Digital un programa de ajudes que tenen com objectiu la implantació de soluciones digitals a pimes, microempreses y autònoms.

Fins 12.000 €
Aconsegueix fins a 12.000€ a fons perdut depenent del segment al que pertanyi la teva empresa

A qui va dirigit?
A pimes, autònoms y microempreses de fins 49 treballadors, de qualsevol sector, que estiguin interessats en impulsar la seva transició digital
Segment 1 |
Petites empresses De entre 10 y 49 treballadors Import Digital: 12.000€ |
Segment 2 |
Petites empreses o Microempreses De entre 3 y 9 treballadors Import Kit Digital: 6.000€ |
Segment 3 |
Petites empreses o Microempreses De entre 1 y 2 treballadors Import Kit Digital: 2.000€ |

Gestió de processos

Software per a la gestió dels processos i generació d’activitats, i reserves en equipaments culturals
Digitalització i/o automatització dels processos de negoci relacionats amb els aspectes operatius o productius de las empreses del sector cultural (Museus, Bodegues, Centres d’Oci) i la seva gestió de treball: Creació d’activitats, reserves, facturació, agenda, generació d’informes de vendes. Escalable y actualitzable periòdicament a través de noves versions.
FORMACIÓ
Formació bàsica per par de Ccalgir a l’equip del client per a la gestió integral de la plataforma i l'ús de totes les seves possibilitats.
SUPORT I MANTENIMENT
Suport i Manteniment de la plataforma, per resoldre incidències i consultes
Servei d'atenció al client, amb un termini de resolució de menys de 24 hores
Preu a consultar segons modalitat d'implementació i número d’usuaris.
De 1000 € a 15.000€

Plataformes Avançades
Troba la millor solució per digitalitzar les diferents àrees i processos del teu centre cultural segons les teves necessitats
- Mòdul socis / Amics: emissió de targetes de fidelitat (con banda magnètica o codi de barres) amb les dades personals i fotografia *disponible també en versió online
- Mòdul Cursos: Preinscripció e Inscripció a Cursos/Conferencies. Permet llista d’espera, control de pagaments, emissió de diplomes, certificats d’assistència i emissió de budgets identificatius.
- Mòdul d’Enquestes abans i després de visita: dissenyar les enquestes, així com introduir els resultats d’aquestes que es faciliti als visitants *disponible també en versió online
- Mòdul Agencies: facturació i liquidació a Agencies de viatges de les visites efectuades i pagades a través de bons
- API / Webservice Distribuïdors: Integració amb altres plataformes
- Control de Accessos: controlar els accessos al recinte mitjançant un o varis lectors que validen aquest accés a través d’un codi de barres
- Mòdul reserves online: Permet les reserves online de les activitats disponibles
- Mòdul pagament de reserves online: Permet el pagament de reserves per Internet
- Mòdul Euromus Reports: Comprova les dades directament des de qualsevol dispositiu a través d’una aplicació web
- Modulo Agenda Web: Visualitza i edita des de qualsevol dispositiu les places de l’agenda d’activitats.
- Canvi de Dates Reserves Online: Permet visualitzar i modificar la data de la visita de la reserva sempre i quan aquest canvi no suposi una modificació del preu pactat
- Mòdul API de mircroserveis d'informació: permet a altres serveis externs accedir a informació específica de la base de dades d'Euromus a través de crides protegides amb un token.
FORMACIÓ
Formació bàsica per par de Ccalgir a l’equip del client per a la gestió integral de la plataforma i l'ús de totes les seves possibilitats.
SUPORT I MANTENIMENT
Suport i Manteniment de la plataforma, per resoldre incidències i consultes
Servei d'atenció al client, amb un termini de resolució de menys de 24 hores
(els paquets s'ajustaran per tal de complir amb els requisits mínims establerts per l'annex IV de las Bases del Programa Kit Digital).
Preu a consultar segons modalitat d'implementació i número d’usuaris
De 1000 € a 30.000€

Facturació
Articles i estoc, escandalls, compres i ventes, clientes y proveïdores, projectes, inventaris, cobraments i pagaments
FORMACIÓ
Formació bàsica per par de Ccalgir a l’equip del client per a la gestió integral de la plataforma i l'ús de totes les seves possibilitats.
SUPORT I MANTENIMENT
Suport i Manteniment de la plataforma, per resoldre incidències i consultes
Servei d'atenció al client, amb un termini de resolució de menys de 24 hores
Preu a consultar segons número de usuaris.
De 900 a 3000€

Comptabilitat
Pla de comptes per cobrar/per pagar, gestió de balanç, factures d’IVA, projectes, control pressupostari, cartera, amortitzacions, gestió documental. Actualitzable periòdicament a través de noves versions.
FORMACIÓ
Formació bàsica per par de Ccalgir a l’equip del client per a la gestió integral de la plataforma i l'ús de totes les seves possibilitats.
SUPORT I MANTENIMENT
Suport i Manteniment de la plataforma, per resoldre incidències i consultes
Servei d'atenció al client, amb un termini de resolució de menys de 24 hores
Preu a consultar segons número d’usuaris.
De 900€ a 3000€

Suministre d'Informació Inmediata (SII)
Facilita la comunicació entre els nostres programes de facturació i comptabilitat amb el Subministra d’Informació Immediata (SII) d’hisenda. Aquest recull les dades de les factures realitzades amb el nostre software i fa d’enllaç amb l’API d’hisenda, pujant al sistema les factures, necessitant molt poca interacció del usuari.
FORMACIÓ
Formació bàsica per par de Ccalgir a l’equip del client per a la gestió integral de la plataforma i l'ús de totes les seves possibilitats.
SUPORT I MANTENIMENT
Suport i Manteniment de la plataforma, per resoldre incidències i consultes
Servei d'atenció al client, amb un termini de resolució de menys de 24 hores
Preu a consultar segons número d’usuaris.
De 750€ a 900€
|
Import Bonificable |
|
Segment 1 (de 10 a 49 treballadors) |
Segment 2 (de 9 a 3 treballadors) |
Segment 3 (de 1 a 2 treballadors) |
6.000 € (10 usuaris) | 3.000 € (3 usuaris) | 2.000 € (1 usuari) |
Ecommerce
Creació de botiga on-line i càrrega de fins 100 productes o serveis, configuració e integració del mètodes de pagament, disseny responsive, accessibilitat, posicionament bàsic en Internet, optimització SEO, autogestionable e integració dels mètodes d’enviament físics i digitals.

Plataforma de venda d'articles
Digitalitza els teus articles i productes relacionats amb el marxandatge per Internet. Dona l’informació a temps real. Rep comandes des de la teva pròpia pàgina web
FORMACIÓ
Formació bàsica per par de Ccalgir a l’equip del client per a la gestió integral de la plataforma i l'ús de totes les seves possibilitats.
SUPORT I MANTENIMENT
Suport i Manteniment de la plataforma, per resoldre incidències i consultes
Servei d'atenció al client, amb un termini de resolució de menys de 24 hores
Preu a consultar segons modalitat de implementació i número d’usuaris
De 200€ a 5.000€;

Plataforma de venda d'activitats online
Posa les activitats online, y permet que els visitants compren l’entrada anticipadament, generant reserves en Euromus.
FORMACIÓ
Formació bàsica per par de ccalgir a l’equip del client per a la gestió integral de la plataforma i l'ús de totes les seves possibilitats.
SUPORT I MANTENIMENT
Suport i Manteniment de la plataforma, per resoldre incidències i consultes
Servei d'atenció al client, amb un termini de resolució de menys de 24 hores
Preu a consultar segons modalitat de implementació i número d’usuaris
De 200€ a 9000€
|
Import Bonificable |
|
Segment 1 (de 10 a 49 treballadors) |
Segment 2 (de 9 a 3 treballadors) |
Segment 3 (de 1 a 2 treballadors) |
2.000 € (10 usuaris) | 2.000 € (3 usuaris) | 2.000 € (1 usuari) |