El software de gestió de visitants, i ticketing per tot tipus de centres culturals
Experiència |
És una plataforma fruit d’un llarg desenvolupament i d’una àmplia experiència acumulada, del recull de les necessitats de tot tipus de centres culturals. A partir d’aquí, i de forma evolutiva, s’ha convertit en una solució global i integrada, que permet a tot tipus d'institució cultural ser més eficient en la seva gestió operativa. La nostra experiència de més de 20 anys, i el número de clients que confia en EUROMUS, ens avala. |
Parametrizable |
Modular i escalable pot créixer en funcionalitats i llocs de treball al ritme que la teva empresa ho necessiti.
|
Usabilitat |
El llarg dels anys ha patit múltiples evolucions tan tecnològiques, com enfocades a noves funcionalitats i millores en la usabilitat. Aquestes millores han estat resultat de l’equip de CCALGIR, i de les suggerències dels nostres clients.
|
EUROMUS9, La teva plataforma de gestió de públics i venta d'entrades en un únic sistema
EUROMUS, plataforma tecnològica concebuda des de CCALGIR, es un sistema integral i modular de gran utilitat que permet agilitzar les tasques diàries de qualsevol centre cultural que busqui una solució pel control, gestió i explotació de visitants.
Des de la venda d’entrades i articles, generació de reserves d’activitats i d’espais i el mateix temps ofereix múltiples informes econòmics i estadística de visitants.
EUROMUS es també l'eina òptima per a la gestió administrativa i organitzativa del teu recinte. Dona resposta a totes les necessitats, com la venda d' entrades i articles per taquilles i online, la gestió de reserves, les tasques de facturació, i poder realitzar accions de marketing, per captar nous visitants, fidelitzar als existents, i establir les estratègies comercials més convenients.
Múltiples canals de venta
Optimitza des d'un únic sistema la venta d'entrades per diferents canals : taquilles, online, reserves i controli tots els processos de forma centralitzada.
Gestió de reserves i Agenda
Planifica el calendari del dia a dia del teu equipament, a través de les franges horàries per cada activitat que et permeterà gestionar disponibilitats segons els grups, i conèixer a temps real en quina situació està el teu equip, evitant sobrepassar les places establertes.
Gestió de Guies - Monitors
Euromus permet realitzar la gestió de guies. Aquests poden assignar-se a la reserva i enviar un llistat de les seves tasques automàticament. El sistema permet obtenir consultes i estadístiques de les activitats que han realitzat els guies.
Gestió de cues
Millora la velocitat d'accés dels visitants, evitant la congestió a taquilles i reduint cues. La metodologia de venda del Front-Office d' Euromus es caracteritza per la rapidesa de venda, facilitat d'ús, i que es pugui vendre en local, en cas de caiguda del servidor.
Gestió d'Invitacions i Gratuïtats
Genera invitacions nominatives o no per a poder enviar-les digitalment i obté informes de si han estat o no utilitzades. Aquestes invitacions poden ser bescanviades online en el cas de disposar de la plataforma de venta per Internet.
Millora la relació amb els teus visitants
La gestió i planificació d' accions comercials és bàsica per captar nous clients. EUROMUS assegura un control i seguiment adaptat a les necessitats comercials dels diferents equipaments culturals. El nostre sistema es pot integrar amb ERP'S, CRM'S, i eines de BI (Business Intelligence).
Gestió i Lloguer d'espais
Porta un control de les reserves d'espais amb la possibilitat d'afegir opcions complementàries com projectors, càtering, portàtil, etc... i genera pressupostos, i a partir d'aquí pots disposar de les estadístiques d'ocupació.
Plataforma venta online
Incrementa les teves vendes amb els canals online i comença a vendre entrades, aconseguint vendes directes, reduint comissions i despeses de distribució.
Producte modular. S'adapta a les necessitats de cada client
L'aplicació pot ampliar-se de forma escalable, per ajustar EUROMUS a les necessitats del teu equipament.
Euromus disposa de moltes funcionalitats orientades a tots els processos de gestió de qualsevol tipus de centre cultural (museus, Parcs d’Oci, Bodegues, etc...). Orientada al ticketing i a tots els processos relacionats (taquilles, on-line, reserves, agències, escoles, inscripcions a cursos, amics etc...), amb l’objectiu de poder disposar d’una gestió integral i única.
Aquests mòduls es poden integrar progressivament.